Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-07, 20:01   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nei nå har jeg aldri sett på makan!

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Tja, det er ikke lenge siden du skrev at alt over 5% karbo ikke skulle spises på induksjonen, og da utelukker du jo det meste innen bearbeidede kjøtt og fiskeprodukter.

Kjære vene, det finnes da masse pølser som ligger under 5 karber pr 100 gram ! Som jeg skrev, det finnes andre produsenter enn Gilde !

Det finnes hauger av tråder her på forumet som omhandler akkurat det. Det er bare å søke på forumet det. Lidl har bl.a. og diverse Meny butikker. Og har man en slakter i nærheten lager de alltid "rene" pølser. De jeg kjøper hos slakter har 0 karber. Og det er mange forskjellige typer også. Bearbeidet fisk kjøper jeg aldri. Fersk eller frossen "ren vare" er mye bedre.

Om man ikke har annet enn Gilde & co. der man bor - med bearbeidede kjøttvarer som eneste mulighet - bør man vente til man er ferdig med induksjon til man spiser den slags.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat