Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-10, 12:00   #31
Jillius
Nytt Medlem
 
Jillius sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 4
Jillius er på en erverdig vei

Sv: Noen som vet noe om Xtravaganza

Opprinnelig lagt inn av Frysh, her.

Jeg går også på Xtravaganza,jeg er på dag 7 med pulver.
Har vært noen tøffe dager,men har gått ned iallefall 4kg. siden mandag.
Nå føler jeg meg heldigvis bedre og kjenner at energien er tilbake.


Jeg har troen på Xtravaganza fordi de gir deg oppfølging og de gir de rette tankemåtene for å kunne leve sunt resten av livet.
Du øver å holde jevnvekt i ca.1 år og det tror jeg har mye å si.

Så noen her oppe hadde sagt man kan drikke Pepsi Max på Xtravaganza,men det er nok feil.
Man kan komme ut av ketosen hvis man tilføyer søtningsstoffer til pulverdietten.

Jillius;
Hvor lenge skal du gå på pulvershakene?
Jeg har 1 uke igjen,da skal jeg over på halvfart.

Frysh;
Jeg har snart gått i 3 uker på shakene. Hadde tenkt å holde på i 6 uker, men vurderer å gå over på halvfart fra tirsdag siden jeg er så slapp og trøtt.
Vi fikk beskjed om å holde oss borte fra Pepsi Max, sukkerfri tyggis og drops, men i boka står det at en kan drikke 0,5 l Pepsi max om dagen. Om det har noe å si for ketosen er jeg litt usikker på. Tror vel heller at det har noe med at en bør holde seg mest mulig unna kunstige søtningsstoffer, fordi det heller ikke er bra for kroppen. Så dette blir jo en vurdering den enkelte må ta. Hvis du er "avhengig" av f.eks pepsi max kan du jo kjøpe ketostix på apoteket for å sjekke om du er i ketose eller ikke. Jeg prøvde å drikke pepsi max her om dagen, og har også tatt tyggis innimellom og har ikke gått ut av ketosen. Synes forresten ikke at det smakte så veldig godt, akkurat som kroppen ikke vil ha noe søtt i seg...

Jeg synes også opplegget virker bra fordi en får den oppfølginga en skal, for å endre livsstil og matvaner og at en derfor kan unngå jojo slanking. Er egentlig ikke så veldig vanskelig å gå ned i vekt hvis en har litt viljestyrke egentlig. Det vanskelige er å beholde vekta der en ønsker
Derfor tror jeg at kombinasjonen av de 4 ledestjernene er bra
Masse lykke til med opplegget ditt, og så er det jo greit å ha et fora å utveksle erfaringer i

Jillius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza / Lavkarbo Svar med sitat