Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 21:19   #54
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Bør vi ha dårlig samvittighet fordi vi spiser for mye kjøtt?

Jeg innrømmer lett og galant at jeg er et egoistisk vesen; faktisk er det et av kjennetgnene på at jeg er et menneske.

Jeg spiser, og har alltid gjort det, fiskemat 2-3 ganger i uka og kjøttmat resten av uka. Jeg bruker, og har alltid gjort det, det meste fra dyret. Hadde alle gjort det samme, ville vi ikke trengt så mange slaktedyr.
Mengden kjøtt/fisk er ikke forandret etter ay jeg gikk over på lavkarbo. Heller ikke type kjøtt/fisk.
Grønnsakmangden er økt, men kornprodukter, ris, sukker og stivelseholdige grønnsaker nesten helt fjernet.

Om jeg har dårlig samvittighet? Tja, skal jeg tenke slik så er det mye jeg kan ha dårlig samvittighet for, men helt ærlig; det har jeg ikke.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat