Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-09, 11:41   #31
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av journey, her.

Trenger litt hjelp jeg faktisk. Må finne ut hvordan jeg skal leve etterpå, og en kost med mye fett er noe jeg virkelig trives med og har lyst til å fortsette med... men ikke hvis det ikke er sunt for meg..

Jeg har absolutt tro på lavkarbo som livsstil - noe å leve med for resten av livet. Tror ikke det er skadelig på noen som helst måte, tvert i mot.
Hvis du trenger råd for hvordan du skal leve som ferdigslanket, vil jeg anbefale deg å lese "Bedre uten brød". Veldig bra bok som jeg nettopp har lest for 2.gang, og jeg er i hvert fall ikke det minste i tvil om at det er sunt å holde karbohydratene på et lavt nivå, samt spise masse fett. Føler du deg usikker, vil jeg tro det kan hjelpe å lese den boka.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat