Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 12:22   #3
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei av kommentarer fra andre!

Her er det kantine (halleluja!) - men de "godt voksne" kollegaene mine kommenterer lunsjen HVER gang de havner bak meg i køen. "Jaha, sånn lavkarber, haha, hva sier du ****, er DU også sånn lavkarbo, høhø". Sukk. Jeg har ingenting i mot at folk spør hvis nysgjerrigheten er oppriktig og de faktisk hører etter når jeg forklarer hvorfor jeg spiser som jeg gjør. Men å kommentere andres mat på en måte som er latterliggjørende, er rett og slett ufint! Jeg er ikke morsom på deres bekostning - hvorfor tror de det er greit med meg?

Tror som smgj at det bunner i mange ting, og dårlig samvittighet for egen kost er nok en del av dette. Men vi står nok overfor et generasjonsskifte - mine yngre kollegaer er mye mer åpne for alternative lunsjer, og høykarberne trår også til med f.eks. salater, kylling eller annen ikke-brødmat fra tid til annen

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat