Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 23:02   #1
Bolla P. Innsvin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2
Bolla P. Innsvin er på en erverdig vei

Noen som kan fortelle meg hva jeg gjør galt?

Har gått på lavkarbo i snart en måned, og har gått ned 1 kg totalt. Jeg har fortsatt 25 kg til målet, så her handler det ikke om at jeg ikke har nok å ta av...

Har ikke lyst til å gi opp, men akkurat nå føles det håpløst. Håper noen kan gi meg noen innspill på hva som kan være årsaken til at det skjer så lite på vekta.

Dette er en typisk dagsmeny for meg:

Frokost: 2 egg og 5-6 baconskiver eller omelett av 2 egg, litt fløte, kokt skinke og et par osteskiver.

Lunch: Salat med ost, kylling eller tunfisk. Olje eller litt dressing på.

Middag: Kjøtt eller fisk, skjærer aldri av fettet. Fløtegratinert broccoli.

Kveldsmat: et par kokte egg.

Noen dager har jeg hatt litt søtsug, da har jeg laget omelett på kvelden og hatt litt sukrin på den eller laget fløyelsgrøt (av smør og fløte + johannesbrødkjernemel) og spist den med sukrin.

Jeg er i ketose hele tiden, sjekker daglig. (sterk lilla farge)

Jeg trener 4-5 dager i uken, men har gjort det lenge så det er ikke sannsynlig at det er fordi jeg bygger muskler at vekten står stille. Jeg bruker også målebånd og har ikke gått nevneverdig ned i centimetere.

Drikker mye vann, fun light, grønn te og pepsi max hver dag. Sistnevnte er min store last, og jeg prøvde en uke uten for å se om det kunne være synderen, men ingen forskjell...

Håper noen har noen ideer om hva grunnen kan være, eller gi meg noen oppmuntrende ord som får meg til å holde ut?

Bolla P. Innsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat