Tråd: Jukseris
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-05, 12:43   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Oppdatering av mitt CAULI-FLIED RICE forsøk i dag:

Har som sagt fått Karen Barnany's The Low-Carb Gourmet i posten fra forfatteren selv. Brukte hennes oppskrift som er et alternativ for de som ikke har mikro (har gjort som Ulex før når jeg har laget)!

1 blomkålhode
2-3 ss meierismør
1 fedd hvitløl - småhakket
1 ts (+) Maldone salt (eller havsalt) + nykvernet pepper (etter smak)
2 vårløk - kuttet opp i biter på skrå

Først rev jeg blomkålen på råkost jern grov side.
Smeltet smøret i en stor steke panne. Surret hvitløken en liten stund. Hadde oppi den revne blomkålen, kvernet pepper og salt. Stekte dette på middels varme i 7-8 minutter. Blandet oppi vårløken og serverte til appelsin/chili marinert kyllingbryst.

Det var knallgodt !! Hadde glemt hvor godt !

Prøvde denne! Kjempegodt med tacokjøttvarianten også. Helte over calsa og rømme, gratinerte med ost...namme

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat