Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-09, 18:47   #54
Eltaak
Juniormedlem
 
Eltaak sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tjøme
Alder: 53
Innlegg: 32
Eltaak er på en erverdig vei

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare hyggelig!

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har holdt på, men du skal ikke spise ferskost eller overskride dagraten din på mengde ost (110 gr) og fløte/rømme (2 ss) under induksjonen, om du gjør det, så følger du ikke Atkins
Om du har bestemt deg for en diett men likevel ikke følger den til punkt og prikke, kan det være vanskeligere å peke på hva du gjør "feil", og da er det lett å skylde på dietten og gi opp etter kort tid (jeg snakker generelt, altså), så jeg vil anbefale deg å følge Atkins etter boka. Når du skal over på vedvarende i uke tre, så vil du litt etterhvert kunne justere litt mer selv, men hele poenget med Atkins er å restarte kroppen, og gi deg selv en unik mulighet til å se hvordan du reagerer på ulike matvarer ved å begynne på skratch, og innføre én og én ting om gangen! Atkins er genial

Jeg begynte for snart 3 uker siden, og har kun spist type lagrede og fete oster som Jarlsberg, græddeost, gorgonzola, gamle ole osv. og er forsiktig med mengden. Ellers har jeg vært flink til å følge Atkins (som sagt, norsk utgave fra 2001) Jeg er også usikker på hvor mye jeg har mistet av vekt, for den vekten jeg veide meg på når jeg startet viste seg å være lettere schisofren. Har byttet den ut med en mer stabil utgave nå..... Men jeg har definitivt blitt mindre på noen områder som f.eks håndledd, noe jeg merker på klokka. Tenker jeg lar det gå en uke til for å se på vekta, og står det for stille, så bør jeg nok vurdere å kutte ost en stund...urkkk...

__________________


Eltaak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat