Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 21:09   #330
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av paxifaxi, her.

Akkurat det der er jeg også bekymret for... Tenker også at det må jo være lurt for musklene å restituere seg, sånn at man bygger muskler og ikke bryter de ned? Skjønner ikke helt at det kan være bra å trene hardt hver dag, spesielt når man er utrent. Men har tenkt å fulge programmet om det er det folk anbefaler. Mulig det blir noen dager i mellom hvor jeg må ta en pause da....

Jeg er ikke bekymret for om jeg klarer det hver dag (famous last words...), men jeg har rett og slett ikke tid. Men om jeg får til 3-4 økter i uka skal jeg være meget fornøyd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat