Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-14, 21:54   #34
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er bare det at det hjelper fint lite om jeg maser hull i hodet på Lille Gubben for å få ham til å trene - han må ville det selv. Og det vil han ikke. Sånn er det bare. Så da må han bare finne seg i at jeg bruker noe av den dyrebare tiden vi har sammen (vi er særboere og ser ikke hverandre like ofte som de som bor sammen) til egentrening og det gjør han.

Når det gjelder ungene er mine så store at jeg fint kan stikke ut og ta en joggetur og det gjør jeg, i tillegg til at jeg sykler til og fra jobben så ofte jeg kan på denne tiden av året, to fluer i en smekk. Jentungen (13 år) og jeg har begynt å jogge sammen nå og du verden så koselig det er! Det var faktisk på hennes initiativ til og med!

Jeg likte langaard sin metode bedre...hehe, et spark bak :-) Når jeg pendlet ifm jobb så jeg ikke ektefellen mye heller, så da måtte vi trene hver for oss. Når vi var sammen så planla vi bare at da og da skulle vi trene. Det viktige er ikke å tilbringe tid sammen, men den tiden du tilbringer skal være kvalitet, enig? ;-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat