Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-14, 11:09   #45
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og styrketrening

Jeg går fulltid på skole og jobber 80-100% ved siden av. Har lang vei å kjøre på jobb og skole. Har meeeeeer enn nok tid til å sitte og se på TV og tenke på at jeg burde trene. Jobber mest på kvelden, så det ligger kanskje der? Er også heldig og har barnevakter som står i kø, for å få være noen timer med lille gull.

Men folk er forskjellige. Jeg ville f.eks aldri levert jenta mi i barnepassen på treningssenteret, etter å ha tilbragt alt for mange timer i barnehagen fra før. Men gjør meg ikke opp en eneste tanke rundt at andre synes den løsningen er grei.

Tror de fleste ville få det til, men er da ikke alle som synes det er så viktig. Det må være greit.

Må si meg enig med sonim i dette med avocado+ 1 ss rekesalat. Liksom løsningen på alle treningsrelaterte problemer. Tror man må teste ut litt. Er man i ketose, så kan det hjelpe med ekstra fett, for energiens skyld. Resultatene tviler jeg litt på, men for energi-tommel opp.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat