Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 22:42   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkaloridiett

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I tillegg til at man faktisk er METT på denne maten Man sulter seg ikke ned i vekt som på f.eks Libra og GR (eller blir sykt mett i 15 min for så å bli dødssulten....)

I helgen lagde jeg meg en frokostomelett/eggerøre med 3 egg, en skvett fløte, noen cherrytomater, tine krydderost og noen skiver jarlsbergost.
Jeg var faktisk mett helt til neste dag! Det eneste jeg spiste ila dagen var et par mandler og noen skiver oste"kjeks".
Det var nesten så det var kjedelig å være såååå mett såååå lenge, hehe

Nå er ikke alle dager slik da, men jeg husker hvordan det var å gå på lavkalori/nutrilett i hine, hårde dager; sulten, sulten, sulten....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat