Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 01:41   #15
GunvorAa
Nytt Medlem
 
GunvorAa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 1
GunvorAa er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye veide du på det meste, og hva er målet?

Jeg vet ikke hvor tung jeg var på det meste, for jeg klarte (ville) ikke å gå på vekten. Men ganske tung var jeg. La på meg en del under en graviditet, var ca 92 etter ungen var fødd. Fikk etter hvert hofteprobler og ble veldig mye i ro, så kiloene bare "rant" på. (det var da jeg ble "redd" vekta) Fikk slankeoperasjon for ca 6 år siden, men siden jeg ikke kan trimme noe særlig, har jeg ikke gått ned til trivselvekten enda. Vet at vekten stoppet på 98 kg (legen glemte at jeg ikke ville vite vekta og røpet seg Jeg har klart å holde vekten siden operasjonen, men ønsker å gå ned mere. Så en uke før påske begynte jeg på lavkarbo. Jeg har ikke vært på vekten etter at jeg begynte, og jeg begynte først å måle meg med måleband for ca 14 dager siden. (Angrer på at jeg ikke begynte med måleband da jeg startet) Har fått kommentarer på at jeg har blitt mindre, og er gått ned en størrelse i klær. Jeg er i dag 106,5 cm rundt baken og når jeg når 100 cm så skal jeg gå på vekten. Jeg er 172 cm høy. Det er målet mitt i første omgang.

GunvorAa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat