Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 23:13   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blodsukkermåling

Her blander du to råd, BenteR! Det er ikke ensbetydende med å kontrollere sykdommen med medisiner og spise hva man vil! Heller tvert i mot. Alle de legene jeg fikk disse rådene av er forkjempere for kostholdsregulering.
Problemet med kortidsmålingene er at de er så følsomme for påvirkning av f.eks stress, sykdom o.l. Selv det å pusse tenner eller ikke kan gi utslag på en slik prøve. Som min forrige lege sa; de viser hva som foregår nettopp nå, men sier ingenting om hvordan kroppen din har det over tid.
Min nye, relativt nyutdannede lege sa faktisk sist at de hadde gått helt bort fra slike målinger på laboratoriet nå nettopp fordi de ikke ga noe relevant informasjon.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat