Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-13, 20:07   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: E-BOK - Mat for Sjelens Søte Fristelser...

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg har kjøpt boka og anbefaler den på det varmeste! Etter et par år uten "noe" hjemmebakst som har smakt godt, var denne boka en åpenbaring! Og det gikk ikke mer enn et par sekunder etter at betalingen var bekreftet til boka lå på mailboksen. Mat for sjelen du har gjort en imponerende jobb med å lage denne boka, både med tekst og med bilder. Jeg håper du fortsetter å lage tilsvarende bøker! Og sist, men ikke minst, flere av oppskriftene er uten melk og mandelmel - perfekt for oss som ikke kan spise melkeprodukter og mandler!

Signerer 100 % på dette. Jeg har forsøkt forskjellige oppskrifter, og aldri fått det til, men det jeg har laget fra denne boken blir fantastisk bra!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat