Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 08:12   #36
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberstartere 2014?

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Mandag er veiedag!
Selv om jeg har spist ketogent en uke blir dette første veiing (vekta hadde tatt kveld) og jeg legger den inn som startvekt - 85.3 kilo.


Når det gjelder mål og delmål har jeg ikke satt noen enda. Jeg ser for meg å komme under 70 kilo på et eller annet punkt, men tør absolutt ikke si noe om når det skal være gjort - inntil videre trives jeg med kostholdet, og så får jeg sette meg noen delmål litt senere når jeg ser hvordan ting går. Jeg er typen som blir så inderlig skuffet hvis jeg ikke når de målene jeg har satt meg, så det føles nesten best å la være Treningsmål er kanskje tingen?

Åh...skjønner så godt hva du mener. Og jeg tror kanskje at det ikke passer for alle å sette seg mål. Jeg prøver, men det skjærer seg "alltid"- så når jeg starta med den omlegginga av kostholdet så tok jeg det bare gradvis og uten noe særlig fokus, bortsett fra at jeg var mer bevisst på hva jeg putta i munnen. Etterhvert når jeg kjente at det gikk helt fint og at jeg omtrent ubevisst holdt meg unna karbo, så har jeg lest mer og satset mer på å gjøre det ordentlig. Nesten overrasket over hvor bra det går. Tror kanskje at forskjellen er at jeg ikke ser på det som en diett, men mer et kosthold som gagner meg mer enn hva høykarb/lavkalori gjør.

Men, nå var jeg så tøff i trynet at jeg oppfordret oss i septembergruppa til å sette mål, så da måtte jeg jo gjøre det selv også. Problemet er at jeg er flink til å motivere andre, og eksepsjonelt god på å sabotere for meg selv. Ypperlig egenskap.

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat