Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 16:44   #1
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Lavkarbo ferdigmat

Lavkarbo ferdigmat hadde vært fine greier... Har prøvd å skrive til Fjordland før, men de gadd aldri å svare meg.
Nå har jeg sendt en aldri så liten klagesang til Toro. Er det flere som skriver? Kanskje de gidder å høre på oss til slutt..

Sitat:

Hei,

Jeg synes det er på tide at dere i Toro lager noe sunn ferdigmat som ikke inneholder rare ingredienser som man ikke ville funnet i hjemmelaget mat og som er uten sukker.

Enda bedre hadde det vært om dere kom med et lavkarbo-produkt. Jeg og mange andre savner noe lettvint med lite karbohydrater.

http://www.toro.no/index.php?mapping...12176&produkt=
Den gryten der uten poteter, uten sukker, uten natriumglutamat og uten maltodekstrin, så begynner det å ligne på noe jeg ville kjøpt. Uten soya og maisstivelse ville det vært enda bedre. Og kan vi stole på at Toro bruker fett av god kvalitet i sine produkter?

Kort sagt, jeg vil ha sunn, NATURLIG ferdigmat med lite karbohydrater.

Jeg er ikke så optimistisk med tanke på at det skal komme produkter i butikken som jeg ville kjøpt.
Ser ut til at jeg må belage meg på å lage all maten min selv fra bunnen veldig lenge enda, men det er jo lov å håpe.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat