Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-11, 14:09   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Treningstips når man ikke trener på senter?

Jeg vil si at styrketrening er et must, så er jo spørsmålet hva slags styrketrening. Er du villig til å investere i utstyr? Har du plass til utstyr osv.

Man får ikke skikkelig "mannemuskler" av å trene styrke, men forbrenninga øker, en blir strammere - det er penere med slank og "lean" enn tynn og slapp

Du kan komme langt med bare hantler og en benk. Og ei treningsmatte til statiske øvelser ala planken (vil da tatt sideplanke eller bevegelseplanke).

Å bruke ellipsemaskin er bedre enn ingenting, men ikke førstevalget mitt. Akkuratt nå er jeg riktignok i en periode hvor jeg har 3 økter cardio i uka og 2 styrketrening (noe som er lite til meg å være, jeg pleier å ha 4-5 økter med styrke og 2 cardio). Ifh til cardio; bruk naturen for det den er verd Du kan ta korte og intense økter eller lange økter med lavere intensitet.

Men som sagt, styrketrening ville jeg prøvd å fått til

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat