Tråd: I need help
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 00:44   #9
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: I need help

Hei, og velkommen

Du har tatt det første steget, så det tyder på at du nysgjerrig på dette. Det er steg 1, så nå er du klar for steg 2. Jeg vil tipse deg om å lese masse her på forumet og kanskje finne deg en bok. Jeg begynte selv på dette for 1 mnd siden, og jeg skal ned 40 kg! Jeg har gått ned 7,9 kg, og det er veldig motiverende for meg. Jeg har ikke trenet mye, bare litt styrketrening og gått noen turer. Jeg går ned mest om jeg bare spiser 3 måltid om dagen, og har funnet ut at jeg må spise mer fett enn jeg tror. Jeg spiser ca 15 kh pr dag. (Ketolysekuren.)

Som de andre sier, dette forumet er fantastisk! Jeg har fått svar på såååå mange spørsmål her, og det har vært alfa og omega for meg! Jeg føler nå at jeg ikke er alene om dette, om du skjønner. Jeg sitter å leser myyyye om lavkarbo på nettet, og på den måten, glemmer jeg litt å spise også.

Vil tipse deg til å lese om alle de som har gått ned mange kg, det er motiverene syns jeg iallefall! Lykke, lykke til!! Tenk deg slank! Dette klarer du! Jeg tenker at jeg skal klare dette, og jeg skal bli "meg selv" igjen. Jeg syns dette er en lav pris å betale for lykke, selv om jeg selvfølgelig savner karbo til tider. Jeg vil anbefale deg å prøve ketolysekuren, for da slipper du mye av dette søtbehovet. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe vitaminer som er tilpasset denne kuren. Jeg fikk kjempe kramper i beina før jeg begynte med disse... Og nå er det borte.

Dette ble kanskje for langt, sorry, hehe. Lykke til!!! Dette klarer du!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat