Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-13, 13:53   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Farge på konfirmasjons-pynt?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Javel? Får håpe konfirmanten er enig med deg da. Jeg for min del synes det er veldig dumt om ikke hovedpersonen selv føler at hun har noe hun skulle ha sagt om en så viktig milepæl i hennes liv...

Nå tror jeg at jeg kjenner Snuppa såpass godt at hun er enig i at svarte duker ikke er aktuelt. Hun vil få mye hun skulle ha sagt, men ikke 110%.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

For å si det sånn, da jeg ble konfirmert ville jeg ha karamellpudding til dessert. mamma trumfet igjennom sitronfromasj. Jeg liker ikke sitronfromasj. Dette er nå 15 år siden og jeg er like bitter ennå, det har IKKE gått i glemmeboka som mye annet. Så å høre på konfirmanten kan jo være greit sånn innimellom...

Vi kjører ikke noen dessert, men et enormt kakebord etter middagen og der får hun selvfølgelig bestemme noen av sortene om hun vil. Hun er uhyre kresen (foreløbig) så om hun skal bestemme alt i matveien blir det ikke mange sortene å velge i for å si det sånn...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat