Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-12, 13:10   #1688
Kinisen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 4
Kinisen er på en erverdig vei
Cool

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...

Akkurat gjennomført dag 3 av første del her nå. Starta på del 2 med det samme, for å ta "litt ekstra" men kom ikke så langt før lillegutt våkna. Så nå blir det snart ut å nyte det nydlige været her også, godt å ut å trille en lang tur når det er så fint ute. Så får jeg plukka opp hun som er på skolen, å han i barnehagen på vei tilbake. Jeg tenkte at jeg kanskje blir litt lei om jeg tar del 1 og 2 samme dag, så jeg tror det blir litt zumba på kveldstid heller. Jeg har starta med shake nå i starten for å komme litt igang etter to ganske tette svangerskap (2 mnd til vi tar sommerferie, så skal forsøke å kjøre litt hardt fram til da Etter det skal jeg gå litt etter Tec Nutrition sin "matvei", det funka som fjell etter første svangerskap for litt over 6 år siden. Får håpe jeg klarer å holde motivasjonen oppe, og at vi får masse flott vær Jeg hadde ikke hørt om 30 days shred før for 4 dager siden faktisk, men leste mye positivt om det Så da får vi se da

Kinisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: måltidserstatter Svar med sitat