Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 09:54   #1690
Kinisen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 4
Kinisen er på en erverdig vei

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Kinisen - Velkommen hit! Håper det går bra med shredden.


Jeg er ferdig med uke 1 av body revolution. har ikke vært veldig flink med maten men har har gått ned litt i vekt forde

Takk takk Jeg får vel prøve body revolution når jeg har kommet meg gjennom 30 days shred jeg også. Startet med den først. I går trillet jeg en tur på 2 timer i tillegg, i MASSE bratte oppoverbakker. Kroppen kjennes mørbanka i dag.. hehe.. (heldigvis en lang nedoverbakke på vei hjem ) Det er no en start, men håper energien dukker opp litt etter hvert, for jeg kjenner jeg er rimelig sliten på kveldene, med 3 barn i tillegg på 6 år, 2 år og 6 mnd, samt en bonussønn på 10 år Aldri en kjedlig dag. Men fra å trene masse flere ganger i uka, og ofte 2 ganger om dagen for 4 år siden, til å slutte helt merkes på kroppen. I tillegg til to fødsler :P Så da meldte jeg meg inn her når jeg så denne tråden, for å følge andre å kanskje klare å holde motivasjonen

Veldig bra at du har gått ned i vekt selv om du ikke har tenkt så masse på kosthold da, men da har du sikkert spist mindre enn du har forbrent uansett.. Good work. Skal ikke veie eller måle før jeg er ferdig med steg 1 jeg.

Ha ei flott helg


Sist redigert av Kinisen : 11-05-12 kl 09:59.
Kinisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: måltidserstatter Svar med sitat