Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-13, 23:08   #496
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.130
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Humla76, her.

Hei!!
Jeg og Gubben er prøvere :-)

Vi har startet så vidt med lavkarbo. Har bare holdt på i 14 dager nå, men ser dette er noe vi kan leve med.
Vi har hatt en runde med utreding, som viser at alt av prøver er normale. Men jeg har hatt egglederbetennelse tildigere, så jeg fikk tatt en lapraskopi operasjon, som viste at jeg har en tett eggleder. :-( Men det er jo sjangse for det.
Har hatt en pergorunde, som greide å få syklusen min på rett kjøl. Har heldigvis forsatt slik. Jeg skulle egenlig tatt en enkel runde til nå, men ser at det er ikke vits i det da vi skal på Vinstra festivalen akkurat da jeg har eggløsning. Det får bli i neste syklus.
Men jeg starter å stresse litt ang å bli gravid, da jeg er 37 og har ingen barn fra før. Jeg innser at det blir vel IV på oss, da vi har prøvd i 1 1/2 år med kun blendahvite tester.
Men problemet er jo at jeg vet at de har krav til IBM før en får det innvilget.
Så med mine 129kg er nok det aaalt for mye. Håper lavkarbo klarer å få meg ned ganske greit.

Opprinnelig lagt inn av Gekke83, her.

Ja, denne ferskingen. �� Vi har prøvd å bli gravide i 2 år nå, men det skjer fint lite.
Har ikke blitt utredet, og ikke brukt noen hjelpemidler.
Begynte på lavkarbo for 3 dager siden, ser det er mange som har heller med seg.

Lykke til dere begge to

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat