Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 21:19   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lifesum viser feil? Hvordan få i meg mer fett (tåler ikke egg og melk)?

Opprinnelig lagt inn av frkgressløk, her.

Tusen takk for svar!

Har tenkt å gjeninnføre avocado etter at jeg er ferdig med planen. Akkurat nå ligger fokuset på å stabilisere magen.

Nei, det er kanskje ikke det. Siden jeg er så ny i gamet, så lurer jeg stadig på noe. Men da skal jeg ikke henge meg for mye opp i proteinene. Oi, da holdt du ut lenge! Jeg håper at det går over snart.... Hvor måtte du opp i for at det ble bedre? Var du fortsatt i ketose, da?

Jeg var ikke i ketose nei, så langt ned gikk jeg ikke, er ikke særlig overvektig, ligger i grenseland bare. Om jeg ligger på 80-100 g kh/dag så funker det helt fint og jeg kan jogge og trene som vanlig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat