Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-14, 20:58   #94
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg ligger dårligst an ser jeg... Er i uke 8 nå, og har gått ned 9,6 kg. Hun sykepleieren hos lindbergklinikken syntes også jeg lå litt bak skjema. Jeg har MYE jeg skal ned! . Men jeg vet at jeg kunne hatt en kilo eller to mindre om jeg hadde vært litt mer strukturert de siste dagene... I går var første dag på over to uker at jeg spiste alle fem måltider og vips droppet jeg nesten en kilo på vekta over natta.
Men nå er jeg sur på nettsiden! Bestilte varer i går og betalte, og den lå under mine bestillinger. Men i dag er den borte og ingen penger har gått ut av konto?! Så nå må jeg bestille meg post over natt, for jeg MÅ ha produkter i helga, har knapt nok igjen til i morra og halve lørdag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat