Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 11:29   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vekta står stille - ny strategi

1124 kalorier er jo lite, men samtidig skal vel ikke jeg si så mye som spiser ferdigmat fra SDS som ligger på 12-1300 kalorier pr dag

Nå har jo du også holdt på så lenge at du vet at du må teste ut litt forskjellig for å se hva som fungerer for deg. Hvordan spiste du forresten når du hadde vektnedgang? Kan du gi noen eksempler?

80g protein for en kropp på 125 kg synes jeg jo høres lite ut, men jeg tror du må prøve en uke eller to med forslaget ditt før du kan si noe om effekten. Du vil kanskje bli sulten de første 3-4 dagene, men det bør jo gå over, gjør det ikke det - spiser du kanskje litt lite mat etter min mening. Da kan du jo øke på med proteinene - men jeg ville vel økt på med fett slik at man ihvertfall ikke spiser MINDRE fett i gram enn proteiner. Jeg synes også det var litt tynt med grønnsaker - men er dette en måte og få i gang ting på, eller tenker du at du bør spise i samme leia helt til du har nådd målvekt?

Uffda, det blir mye spørsmål og synsing og lite konkrete tilbakemeldinger her ser jeg

Jeg ville tatt utgangspunkt i hvordan du spiste da du hadde vektnedgang og sammenlignet med hvordan du spiser i dag. Det er ingen tvil om at en 20 kg lettere kropp ikke trenger like mye energi lengre, så kanskje ville det være nok å bare spise litt mindre porsjoner?

Vet dette er vanskelig- min kropp er ikke spesielt interessert i å gå ned i det hele tatt, selv om det nå blir litt bevegelse med SDS mat, og der er ganske irriterende!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat