Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 14:52   #28
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kan noen fortelle en stakkars førstegangsgravid hvorfor hun blør etter en skikkelig runde i senga? Legen er en dust og sier at det er vanlig fra tid til annen, og det liker jeg ikke

Det er rett og slett slimhinnene som blør lettere når man er gravid. Slimhinnene er generelt ekstra skjøre under svangerskapet og sprekker lett eller får lett rifter. Jeg hadde småblødninger gjennom hele svangerskapet, og jeg gikk som på nåler hele tiden. Dersom jeg hadde litt hard avføring så sprakk det ei blodåre/slimhinne og sex turde jeg ikke ha. En gang fikk jeg en veldig stor blødning og dro i hui og hast på sykehuset for å sjekke. Legene fant aldri ut hvorfor jeg hadde disse blødningene og jeg fødte en flott og velskapt gutt for 10 måneder siden

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat