Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 23:45   #7
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Tre små barnebarn på besøk!

Det gikk utrolig bra med besøket sist helg, bare for å ta en liten oppsummering fra en mormor som har kviet seg for å passe alle sammen SAMTIDIG….

De fikk eggerøre og bacon, diverse kjøttpålegg, tomater og agurk + mormors veldig grove hjemmelagde brød til lunsj. Det gikk lite av brødet, de foretrakk alt det andre før brød. Er barn egentlig de fødte lavkarbere??

Helmelk, vann og FunLight som drikke….

Til middag fikk de wienerpølser og potetmos. Potetmos er jo ikke akkurat lavkarbomat, men, men…

Vi poppet popcorn, det gikk ned på høykant. 70 % mørk sjokolade var også populært + at de fikk forsyne seg det de ville med clementiner og bananer.

Lunsj dagen etter var stort sett en repetisjon av dagen før…

De fikk hver sin pose med baconsvor, og den forsvant som dugg for solen...…

Han som pleier å klatre på vegger og tak etter sukkerinntak var faktisk den som sovnet aller først fredag kveld. Da klokken var 21.00 var det helt tyst på soverommet. Jeg hørte ikke at de pustet engang, så jeg var flere ganger oppe i 2. etg i løpet av kvelden for å forsikre meg om at det var liv i dem, måtte faktisk røre ved dem for å bli beroliget…barn sover utrolig lydløst..

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat