Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 21:51   #27
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Har to venninner som har fått operert puppene sine og begge fikk dekket operasjonen. Hun ene hadde for tunge bryst - slitasje på rygg og skuldre, mens hun andre hadde for lange, slappe. Hun sa det var en regel om et visst antall cm. fra øverst til nederst og så ble operasjonen dekket. Utseende kan jo ha sammenheng med psykisk helse...

Vær fornøyd med C- cup Chrisitne. Da jeg var slank var jeg sykt plaget med å finne klær som passa til en smal midje og E-F cup. Endte enten opp med skjorter som sprikte, eller melsekker.. ikke moro! Dessuten var det ingen manneben som så meg i øynene enda så fine øyne jeg har

Ja tidligere fikk man dekket brystløft, har selv en mor som har fått det dekt. Men det er nye regler i år, og blant annet er ikke psykiske plager bra nok lengre. Noe som er tull mener jeg...

Ja akkurat det med størrelsen er så vanskelig å si hvordan blir når jeg er ferdig. Er bare så redd for at jeg skal ende opp som b-cup, og at jeg ikke skal se noe særlig forskjell. Må nesten høre med kirurgen hva slags cup jeg kommer til å få...

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat