Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 09:03   #100
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Gravedancers har jeg ikke hørt om. Nå må jeg ta en lang pause fra Drag me to hell, er heeeelt på tuppa!

Gravedancers begynte bra, som Drag me to hell, men ble bare mer og mer elendig. Da det store skjeletthodet kom mot dem i slutten visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine.
Jeg elsker overnaturlige filmer/grøssere altså, men det går ei grense. Det ble sånn dårlig åttitalls-effekt, på en måte.

Alltid, ALLTID skal de ødelegge potensielt bra filmer. Med unntak av Haunting in Connecticut, den var faktisk bra hele tiden.

Skeleton Key er også bra synes jeg, men den er ikke så voldsomt skummel da.

De skumleste filmene jeg noensinne har sett er de asiatiske versjonene av The eye og Shutter. De to filmene er helt sinnssykt bra, mye bedre enn de amerikanske remakene. Shutter ødela meg nesten helt, jeg begynte nesten å grine. Men den hadde kanskje ikke vært like skummel i dag siden konseptet med "langt svart hår på nifs asiatisk dame" er en smule oppbrukt ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat