Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 18:27   #1
Ramalamadingdong
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 4
Ramalamadingdong er på en erverdig vei

Trening + ketolyse?

Hei kjære lavkarbo-venner!

Første innlegg her, men er stort sett inne hver dag for å se på hva som skjer.

Jeg har nå gått på ketolyse i 6 uker, veide meg etter 4 og hadde da gått ned fra 107 til 95! (Har ikke veid meg etter dette, men buksene sitter stadig løsere )

Jeg prøvde å trene i går, for første gang på veldig lenge (4 år). Det var ingen spesielt tung økt, jeg "loffet" på mølla i 10 minutter så jeg ble god og varm, så kjørte jeg noen runder romaskin, trente litt bryst, litt bein og litt armer med manualer. Jeg presset meg ikke på noen måte, rett og slett bare en relativt rolig økt for å komme i gang.

Problemene kom når jeg kom i garderoben, jeg ble veldig svimmel (måtte sette meg ned da jeg var redd for å "gå i bakken") og veldig, veldig kvalm. Da jeg kom hjem klarte jeg heller ikke å spise noe særlig, det ble bare noen små kyllingbiter og litt brokkoligrateng.

Jeg går ut ifra at det skjedde på grunn av at jeg hadde fått i meg for lite den dagen. Menyen var som følger:
06:30 - To speilegg og to karbonader
12:00 - Tunfisksalat (issalat, tomat, agurk og 100-150 gram tunfisk)
16:00 - Ca. 1,5 desiliter valnøtter/mandler.

Sistnevnte spiste jeg rett før treninga.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal spise før jeg begynner treninga. For 4-5 år siden trente jeg styrke 4 ganger i uka, og da var jeg vant med reale karbo- og proteinbomber i forbindelse med trening. Det må gjerne være noe som tåler å ligge en hel dag, da jeg trener på jobben etter endt arbeidsdag. (Kantinen er ikke åpen etter lunsj).

Det ble et langt innlegg det her, men håper noen vil være behjelpelige med kosthold da jeg håper på å kunne trene fast tre ganger i uken. (Hovedsakelig styrke).

Er forøvrig en gutt/mann på 22!

Takker på forhånd

Ramalamadingdong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat