Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 16:52   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra med så mye proteiner?

Opprinnelig lagt inn av Akat, her.

Tenkte bare jeg skulle gi en update... Holdt meg lavkarbo i ei uke og kjørte på med intervalltrening i dag tidlig. Om det var lite søvn(trente 0615), lite vann eller lavkarb vet jeg ikke, men ble så kvalm etter drag to at jeg måtte løpe og kaste opp i pausen... Var uggen i flere timer etterpå... :S

Ei uke på lavkarbo er LITT kort tid for kroppen din å venne seg på fettforbrenning istedet for karboforbrenning... Ta det litt med ro - det kan ta 2-8 uker før kroppen er inne i fettforbrenningen, slik at det kan for noen være tøft i starten. Jeg kan trøste deg med at det GÅR OVER! Du vil oppleve at du har SÅ mye mer å gå på - siden du ikke får bråstoppen når kroppen er "tom" for karbo Ta det med ro i starten, og gled deg til kroppen din er over det verste "abstinensen"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat