Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-13, 20:31   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kan gi jernmangel!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Flere "gode" argumenter her, bl.a likte jeg denne spesielt godt:

"Den beste måten å holde vekten nede på, er å være fysisk aktiv"

Går ikke ned noe særlig som følge av fysisk aktivitet jeg nei, da skulle jeg i så fall ha gått ned minst 2 kg denne uke (energi inn - energi ut = vektnedgang.....)
Har hatt 4 skikkelige turer i bergensfjellene (godt svett), men ikke spist noe mer enn om jeg ikke går på tur.

Tja - det er mulig at kroppen min er rar, men i perioder hvor jeg er mer fysisk aktiv enn ellers, sykler til jobb og prøver å være i aktivitet flere dager i uka kan jeg spise ganske mye mer enn om jeg er inaktiv, uten at det har noen innvirkning på vekta. Hadde jeg gjort det samme i perioder hvor jeg er inaktiv hadde jeg lagt på meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat