Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 11:03   #30
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

(...) slafse i seg pottis og sjokolade og spise på seg diabetes2 med åpne øyne... Når man må opp både en og to størrelser hver gang man kjøper nye bukser burde det da ringe en bjelle om at den digre sjokoladeplata hver kveld kanskje ikke er så lurt?

Akkurat det der tror jeg ikke man skjønner før man har vært i situasjonen selv. Jeg har en søster som bare blir større og større, og hun er smertelig klar over det selv. Men det ligger flere grunner til for at hun rett og slett ikke har kapasitet (og jeg tror også viljestyrke) til å gjennomføre slanking over lang tid, og selvfølgelig hvorfor hun har blitt så stor i utgangspunktet. Det høres nok ut som dårlige unnskyldninger for de fleste, men jeg forstår henne godt, selv om jeg skulle ønske hun kunne klare å bli sunnere. Folk håndterer ting forskjellig, og noen fortrenger, mens andre handler. Dessverre.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat