Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-05, 12:37   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Den store vitsetråden!

En familie var på ferie ved Lake Taupo i New Zealand. Mannen holdt på å fiske, mens kvinnen leste bøker. En dag kom mannen tilbake etter å ha vært ute og fisket det meste av dagen. Kvinnen var lei av å bli forstyrret av familien hele tiden, så hun tok båten og seilte langt ute på sjøen, kastet anker og satte seg til for å lese boken ferdig, mens hun nøt freden ute på sjøen. Etter en stund kom en båt fra New Zealands Parkstyrelse opp på siden av hennes båt.

"Goddag frue", sa betjenten, "Hva gjør de helt her ute?"

"Jeg leser en bok", svarte hun ("...hvilket bør være innlysende selv for en idiot", tenkte hun).

"De befinner Dem i et område, hvor det er forbudt å fiske", påpekte betjenten.

"Ja, men jeg fisker ikke, jeg leser", svarte hun igjen.

"Ja, men De har utstyr til å fiske ombord, og jeg vet jo ikke om De ikke bare går i gang med å fiske, så snart jeg vender ryggen til. Derfor må jeg be Dem om, å følge med meg til land, for jeg blir nødt til å utstede en advarsel og tilhørende bot".

"Hvis De gjør det, så blir jeg nødt til at anklage Dem for voldtekt" sa kvinnen.

"Voldtekt", ropte han. "Jeg har ikke engang rørt ved Dem".

"Riktig", svarte kvinnen,"men De har jo utstyret til det og jeg vet jo ikke om De kanskje begynner med det så snart jeg vender ryggen til".

Betjenten tygde litt på dette. "Jammen, farvel frue, og ha en god dag" svarte han og seilte avsted.

Det er hardt å innrømme det men, historie har en tydelig moral: Forstyrr aldri en kvinne, når hun leser en bok, for hun kan nemlig tenke samtidig!!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat