Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 23:47   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Ja, det var smarte tips! Jeg er klar over det der med tv, så jeg har begynt å slå av den når vi spiser middag, i hvert fall. Får prøve med de andre måltidene også. Jeg tror jeg er på rett vei, i det minste, da, etter jeg trakk tann i forrige uke så har måltidene gått veeeldig mye saktere enn normalt, av naturlige årsaker, så blir faktisk litt raskere mett! Small steps for a .. eh, huge woman! jeg og mannen er flinke til å ha maten stående i kjelene/formene på bordet når vi spiser også, kanskje bare la alt stå på komfyren i stedet. Skal prøve det en stund, tror jeg!

Jeg jobber også litt med det at jeg burde bli gladere i meg selv, uansett om jeg er tjukk eller ikke. Som jeg sa i et innlegg over her, jeg vil heller være tjukk enn å spise de kjipe rettene til GR, de har jeg spist mange nok av Brrr. Og så vet jeg jo at sambo er glad i meg åkke som, fine mannen Så når han er glad i meg, og synes jeg er fin, hvorfor skulle ikke jeg gjøre det samme, liksom. Lett å si nå, men.

Skulle bare ønske det var litt lettere å finne fine klær, og at det ikke var så tungt å bevege seg...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat