Tråd: Rockering
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 13:07   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av spinnvill96, her.

Jeg har tenkt å kjøpe meg en Innersvingen rockering, men så har jeg sett på Intersport at de har en Casall rockering til billigere pris. Hva er egentlig forskjellen på disse to rockeringene? Kan jeg kjøpe Casall rockering, og uansett få like bra trening eller?

Når det gjelder rockeringer er det - for min del i alle fall - sånn at jo tyngre de er jo lettere er de å rocke med. Min er på 1,7 kg tror jeg og den er ingen sak, kan stå i det uendelige uten at den detter ned. Ungene sin er 750 g (?) og den sliter jeg veldig med... Vi har disse med mange farger på.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat