Tråd: Ta en Nille?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-06, 18:16   #19
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: Ta en Nille?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Neida, jeg forsto det bare slik du sa det jeg, at du burde kutte ut brus og sjokolade men at du har lyst på søtt av og til. Og at du har lyst på is og frukt i ferien. Ikke noe galt i det. Jeg bare presiserte at det er et prioriteringsspørsmål. Du kan spise alt du vil, men da går du ikke ned....
Og det er ikke meningen du skal unngå godsakene resten av livet heller, bare til du er ferdig med kuren som du sier. Oppskriftene i boka er der selvfølgelig for å brukes under kuren. Noe annet kan jeg ikke huske å ha sagt. Siden du skrev innlegget i denne tråden som handler om nettopp å kutte ut brus, sjokolade, is i alle former svarte jeg slik jeg gjorde.

Her på forumet lærer vi av egen og andres erfaring. Grunnen til at noen velger å "ta en Nille" er nettopp at de har funnet erstatninger for det meste av godsakene man har spist før. Lager seg desserter og godsaker som er "lovlige", og spiser det hver dag. Og porsjonene økes - helt umerkelig. For så å undres over at vekttapet stanser opp. Så det ER noen som tror de kan spise hvor mye de vil - bare det er "lovlig" etter boka. Jeg mener ikke at DU gjør eller VIL gjøre det,- jeg bare påpeker at det er slik for mange !

Når det gjelder kosttilskudd så er som sagt Ketolyse pakken en perfekt sammensetning av mengde og type tilskudd:



Når du er ferdig med de du har kjøpt allerede tror jeg det lønner seg å bruke disse. Til og med Siljevanilje som jobbet i helsekostbutikk fant ut at det lønte seg på grunn av sammensetningen etc. Presiserer at jeg ikke får prosenter eller noe av salget. Jeg mener bare at det er det beste når man er i ketose.

jeg som skrev litt sleivete da kanskje hehe. Men uansett, brusen har jeg drukket hele tiden men kuttet ned og faktisk kuttet ut 2dager nå. Men så fant jeg jo ut at den sjokoladen til atkins med 2karbo smakte fantastisk da og har noen i kjøleskapet hele tiden men jeg vet jeg ikke bør(viljestyrken kremt). Før spiste jeg ingenting. laget meg heller ikke desserter, vafler og det som står i ketolyseboka, men kom liksom til et punkt der jeg hadde lyst til å smake på det.
Hvor sjeldent bør man unne seg noe da? 1g pr uke, 1g pr mnd, sjeldnere???

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat