Tråd: Kaffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-05, 18:41   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Vil gjerne si et par ekstra ting om kaffi,for den har vel faktisk flere gode egenskaper enn dårlige i følge nyere forskning.

For det første er den(for oss som drikker dem) den største antioksydantkilden vi har.
Lindberg sier at vi får i oss 63% av antioksydantene via kaffi.
Den er kreftforebyggende.
Og vi som drikker kaffi og har insulinresistens får faktisk ikke så lett sukkersyke som andre.
Dette er plukka ut fra diverse forskingsrapporter,og jeg kan desverre ikke dokumentere dem i og med at de sitter inne i mitt hode.
Og akkurat nå orker jeg ikke begynne å leite for jeg har akkurat kommet fra barnedåp i Drammen og føler for å hvile litt

Men jeg vil også si at drikker du mye kaffi bør du ta ekstra med B-vitamintilskudd.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat