Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 09:13   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tidlig antibiotika ga fedme

Jeg hadde konstante ørebetennelser fra jeg var ca et halvt år, etterhvert var det gjenstridige luftveisbetennelser og ikke minst halsbetennelser. Antibiotika av et eller annet slag ble alltid foreskrevet. Jeg ble ikke kvitt problemene før en lege omsider tok grep og jeg fikk fjernet mandlene, i voksen alder.

Jeg har hatt problem med overvekt siden jeg var en 6-7 år i større eller mindre grad og har lurt på hvorfor,tatt i betraktning at jeg var mer aktiv enn de fleste på min alder (drev med forskjellig idrett) og jeg spiste det som ble ansett som normalt (norsk bondekosthold,hjemmelaget), i normal mengder. Antibiotika kan være en av årsakene forstår jeg nå.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat