Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-05, 08:48   #29
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill
Wink

Opprinnelig lagt inn av Thula

Jeg følger foreløpig Grete Roede, noe som funker fint, men sakte. Jeg vurderer å gå over på ketolysekuren en måneds tid og så bytte tilbake til Grete Roede. Vil det føre til at jeg går opp igjen, eller er det mulig å kombinere kurene så lenge man følger dem adskilt?

Jeg har ikke peiling på hvordan det kommer til å gå, men selv har jeg planer om å gå over fra ketolysekuren til Libradietten om en stund. Libra er så og si likt Grete Roede. Jeg har også familie og barn, og ser at det ikke fungerer slik jeg ønsker sånn i hverdagen. Jeg har ikke lyst til at ungene mine skal se at jeg spiser noe annet hver gang de har pannekaker, lasagne, pizza eller grøt til middag. Det går greit for en stund, men ikke sånn for ever.

Jeg tenker å gå på ketolysedietten en stund til nå, men begynner å bli temmelig lei av egg allerede etter 2 uker. Foreløpig er jeg kjempestreng og holder meg alltid innenfor dagsrasjonen på 15 g. karbohydrat, men etter hvert tenkte jeg å innføre grovt brød og flere påleggsorter sakte men sikkert. For meg blir ketolysekuren kun en kur som varer en stund. Nå som jeg er hjemme i svangerskapspermisjon kan jeg lage omeletter både til frokost og lunsj. Når jeg begynner i jobb igjen, blir det nok grovt klibrød eller rugbrød med div. magert pålegg å finne i matpakka mi.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat