Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-04, 21:37   #1
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Er ketose farlig?

Hei!de første stixene jeg kjøpte for å måle ketose var mer avansert enn de som bare måler ketosen,men det stod ikke så utfyllende i bruksanvisningen på combur som på ketostix.På ketostixanvisningen står det(dere har sikkert lest det da..): "Små mengder av ketoner i kroppen er vanligvis ikke skadelig.større mengder derimot,kan være farlig.Ketoner dannes hvis du forbrenner for mye fett til energi.Dersom dette ikke behandles,kan det føre til diabetes-koma.Ketoner er egentlig kroppens signal om at noe unormalt skjer."

Men det er jo ketose som er målet i denne dietten..utsetter vi oss for fare?Samboeren mener at denne galskapen må ta slutt og liker overhodet ikke "kuren" min.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat