Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 11:28   #23186
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge hun i dag kunne ikke de vurdere når han var tett og derfor ikke gi medisinene så derfor måtte de vite klokkeslett det skulle gis på.

Jeg gjetter på at grunnen ligger her - hun synes det er skummelt og er usikker på om han hoster bare en vanlig renske-halsen-host eller om han begynner å bli så tett at hun skal medisinere. Det er ikke noe rart at hun er redd for det. Få en legeerklæring og ta en grundig prat med personalet og la dem komme med spørsmål. Er det farlig om han får en dose selv om han ikke er tett? Slike ting lurer de nok på.

Gutten min gikk på hjertemedisiner da han gikk på småbarnsavdeling og de var skeptiske til om de skulle gi ham plass eller ikke. Da vi forsikret dem om at:

1) det gjorde ingenting om de glemte en medisindose (han fikk medisiner med fruktmåltidet, vi sendte med en dose i matboksen hver dag),

2) det gjorde ingenting om et av de andre barna fikk i seg en dose og

3) det var ikke noen større sjanse for at han falt død om enn for at et av de friske barna gjorde det - da skjønte de at det ikke var noe farlig og han fikk plassen og det gikk kjempefint. Så mer info til barnehagen er mitt stalltips!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)