Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 23:31   #65
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Nok en dag er snart forbi

  1. Den søte sjefen min Han er alltid så blid og hyggelig
  2. Dyr Vel.. hva skulle man vel gjort uten? Jeg kan ikke se for meg livet uten mine..
  3. Mat I dag: Erter og kyllingsalatkjøtt med grillkrydder, pinjekjerner og en klump setersmør. Smaker og lukter akkurat som noe skikkelig bra kinesisk junk. YEAH! Kyllingkjøttet kjøpte jeg i sverige. sånn svær 2 kg pose. Helt genialt godt..
  4. Krøller i håret Jeg klippa av meg en halvmeter av håret for noen måneder siden. Så begynte jeg å ta B-vitaminer. Nå er håret begynt å bli langt igjen. Og det er tjukt og fint og når jeg ikke grer det når det er vått så blir det krøller i det når det har tørket DET er jeg glad og KJEMPE takknemlig for. Egentlig var det noe av det beste jeg kunne gjøre for håret.. å klippe det. HURRA HÅRET!!
  5. Gutter snille, søte, gamle, unge, lave, høye, tynne, tjukke, morsomme, nerdete, norske, danske, arabiske, finske. Jeg liker gutter.. De er gode å ha.. TAKK FOR GUTTER!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat