Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-04, 21:22   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg kan ikke si hva du bør gjøre, du må finne noe som fungere for deg og som du trives med. Jeg spiser linberg og er ganske konsekvent. Jeg stortrives med det kostholdet. Jeg spiser ikke brød, bare knekkebrød (fiber pluss, eller fiberrik) en gang i uka kanskje. Jeg spiste hovedsaklig brød før omleggingen, ihverfall mye brød og kunne ikke helt forstå hvordan jeg skulle klare meg uten. Jeg savner det ikke en gang nå etter et halvtår. Jeg spiser havregrøt til frokost. Til lunch en middagsrest, omelett eller salat. Jeg savner ingenting og ser for meg at jeg spiser slik resten av livet. Kanskje infører jeg litt brød når trivselsvekta er etablert, vi får se. Som sagt du må finne ut hva som fungerer for deg. Det finnes foresten en tråd til med samme tema et under attkins, der er det og aktivitet om dagen. Les den også. Lykke til!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat