Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-04, 13:37   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg er enig med Maz at det viktigste er å finne noe en selv er fornøyd med. Jeg tror ikke at et av systemene har fasiten for alle. Løsningen er nok individuell. For de fleste ligger kanskje løsningen kanskje et sted i mellom de systeme vi diskuterer her. Men det er nok nyttig å lære et system å kjenne ordentlig før en eksperimenterer seg fram til sitt eget, tror jeg. For meg har det vært viktig med vektnedgang, men vel så viktig med en varig livstilsendring og et kosthold for bedre helse resten av livet. Variert og sund mat, i størst mulig grad unngå industriframstilt mat og tilsetningsstoffer, samt mosjon.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat