Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 14:53   #1
2ne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 53
Innlegg: 20
2ne er på en erverdig vei

Jepp, da er jeg igang med MIN lavkarbo diett

Er ei stooor madam som må ned ca 40 kilo og gjerne noen til, men først og fremst vil jeg vekta skal vise et tall under 3 tall, dvs. under 100 kilo Så får jeg ta det skritt for skritt. Har akkurat fått påvist diabetes 2 og har kondis som en hvalross (muligens har de faktisk ganske bra kondis... Nå skal det sies at jeg ikke er "helt oppe og går" når det gjelder hva jeg skal spise, men det regner jeg med faller på plass etterhvert. Leser det meste jeg kommer over av tips og oppskrifter, har fått boka og vitaminene i hus og har kjøpt inn div matvarer.

Begynte dagen med en nutrilett-bar og det er vel ikke akkurat godkjent, men har så langt fått i meg 2.5 liter vann og det er whow mye for meg som vanligvis bare drikker cafe latte og pepsi max lagde meg frokostpannekake med 3 skiver bacon til lunsj og det smakte fortreffelig, det er vel godkjent, men middagen blir det verre med, jeg spiser vanligvis bare gulrøtter, erter og mais med enkelte innslag av asparges og brokkoli, så jeg tror jeg skal slite der. Er det ok og bare spise salat ved siden av middagen ? Problemet er at "min" salat består av issalat, maaaasse agurk, litt gulrot og mais, fikser ikke tomat og klarer og få i meg paprika hvis den er ovnsbakt, men blomkål er helt grusomt (traumatisk forhold til det etter blomkålsuppe på konfimasjonen min). Ettersom jeg forstår funker ikke kuren hvis man ikke får i seg nok grønnsaker og fett, så da har jeg litt startproblemer her

Lykkelig hvis noen har noen tips til meg

Ha en flott ettermiddag alle sammen

__________________



Sist redigert av 2ne : 28-02-09 kl 00:52. Årsak: endra tittel
2ne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Atkins/Eurodiett Svar med sitat