Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 20:01   #6
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren

Hei og velkommen til deg

Tenkte jeg bare ville kommentere det med kondis.........
For 5 uker siden var jeg nok der du er nå. Bare tanken på å bevege meg mer enn nødvendig var nok til å gjøre meg mer sliten der jeg satt/lå i sofaen.
Men så var det det med den halvtimes daglige mosjonen som Dr. Torkil anbefaler.... Jeg begynte med en runde som tar ca 20 minutter (alle monner drar) Med MP3 spillert på øret så ble det en deilig avkobling fra mann og barn. jeg passet gjerne på å gå rett før barnas leggetid, så slapp jeg unna det..hihi
Var ikke hver dag jeg fikk gjort dette, kanskje 3 ganger i uka...
Men fremskrittene kom umiddelbart! Jeg fikk plutselig lyst å gå tur FØR jobb !!!!!! Har kanskje 5 minutter å gå til jobb, men utvidet det med en god omvei, og vips var dagens dose trim gjennomført. og jeg er B-menneske deluxe, så dette ga min mann litt av et sjokk.

Og så kom snøen Og jeg fikk det plutselig for meg at de løypene som starter så og si på utsiden av døra mi kanskje var noe for meg også. Og jeg er nå helt bitt av basillen. Har gått på ski 5 ganger på en uke, og jeg har vel ikke gått så mange turer på de siste 10 åra tilsammen engang

Men det som driver meg er at formen bare blir bedre og bedre! Og at jeg kan gjøre noe aktivt sammen med ungene. For en måned siden var mye av det jeg gjør nå sammen med barna helt utenkelig, jeg hadde vel hverken ork eller lyst. Men nå begynner jeg å bli en slik aktiv mor som jeg lenge har drømt om å bli.

Fremdeles er jeg en stor og tung dame, så det er en lang vei igjen til målet både når det gjelder vekt og kondisjon. Men det er en vei full av positive oppturer

Så lykke til med psykiske oppturer på din fysiske nedtur

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat