Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 00:54   #13
2ne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 53
Innlegg: 20
2ne er på en erverdig vei

Sv: Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren

Ja, her sitter jeg da Jeg må prøve og planlegge litt bedre, det er en mega-utfordring for meg som stort sett ikke planlegger noen ting når det gjelder mat.

Jeg har nå gått på ketolyse-kuren er uke og kun gått ned 1 kg, det er ned må innrømme at jeg hadde forventa mer. Jeg har så langt kjørt litt min egenproduserte lavkarbo-greie, dette fordi jeg ikke planlegger måltidene mine og da blir det fort surr. Men jeg har fått mørkerosa utlsag på ketostixen de to gangene jeg har sjekka, så da regner jeg med at jeg ihvertfall forbrenner noe fett

Heldigvis har jeg målt meg også, så jeg kan følge utviklingen. Vekta mi er ødelagt, men det er kanskje like greit,da hadde jeg bare veid meg hver eneste dag.

Jeg har ikke begynt med og veie det jeg spiser for og regne karber, men jeg holder meg til lavkarbo-mat. Målet mitt er at jeg skal begynne og veie maten også, da kanskje det går bedre med vektnedgangen.

Enkelte dager har jeg spist en nutri-bar til frokost eller en allevo-shake eller hvis jeg har fått koka meg til å bake, så har det blitt frokostpannekake eller 2 rundstykker.

Men spiser jeg nok fett ? jeg får i meg fettet som er i frokost-pannekakene og bacon evt. fettet som er i rundstykkene /eggenøttemuffinsene jeg fant oppskrift på her inne og 4 kvelder nå har jeg laget meg en slags smoothie bestående av en neve frosne jordbær, 1,5 del fløte og et par - tre skjeer med kesam eller cc.

Ikke spist ordentlig middag hver dag heller, enten blir det rundstykker eller eggenøttemuffinser - 3 stk med majones, trønderfår og ost. 3 kvelder har jeg spist baconsvor el baconcrisp.

Drikker foreløpig bare mellom 1 og 2 liter om dagen og det er vel ikke nok

Spiser jeg nok totalt i løpet av dagen. Jeg får ivhertfall i meg nok karber, vet at bare bærene alene er jo en 6 - 7 karber, men sammensetningen min blir nok feil. Jeg prøver og kutte ut pepsi max, men hittil har jeg bare klart og kutte ned drastisk, men det er jo bra

Jaja, det går seg vel til bare jeg blir litt mer strukturert. Koselig om noen har noen tips - ser at enkelte er superflinke til å notere ned på grammet hva de spise hver dag og det er vel slik man skal gjøre det.

Er det garantert at jeg forbrenner fett så lenge jeg har utslag på stixen ??

Nei, nå er det natta - sene natta

__________________


2ne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Atkins/Eurodiett Svar med sitat