Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-09, 08:58   #15
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren

Hei!
Dette er ikke ketolyse-kur! Har du lest boka godt?
Planlegging er alfa og omega. Det er kjempekjedelig der og da, men det sparer deg for masse frusterasjon gjennom dagen. Nutribar inneholder mer karbohydrater enn det du skal få i deg i løpet av en hel dag, regner jeg med. Allevo er heller ikke lav-karbo. Om du har dårlig tid om morgenen, lag frokost og lunsj kvelden før! Jeg lager alltid ekstra middag, da har jeg god og mettende lunsj dagen etter. Om jeg ender opp med noe annet, så fryser jeg den ned. Fin til travle dager. Om du har mange travle dager, så tar du den en dag hvor du lager store porsjoner av noe du er glad i
Smoothien din på kvelden hadde jeg regnet mer som en dessert enn mat. Jordbær og kesam inneholder mye karber. Det var også ganske mye fløte, ikke alle kan spis mye av det.
Kjempe bra at du har kuttet ned på Pepsien, det er ikke lett!

Det er IKKE garantert at du går ned i vekt selv om du er i ketose, men det kan være uheldig for nedgangen om du går ut og inn av ketose.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat